Известие

Collapse
No announcement yet.

А-а-айде ново 5 ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от EvgeniiM
    Е аз мойта не можах да разбера на колко ще падне
    Да з- за съжаление се оказа карък
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

    Comment


    • #17
      Та вчера беше проведено начинанието по почистване на радиаторите и на системата с антифриза. Голям зор беше 6 часа ми отне. Сега тепърва ще проверявам има ли ефект или не. Единственно не знам дали съм обезвъздушил системата както требе и колко време трябва да я обезвъздушавам.

      Хубавото е, че вече след като ми се включи перката температурата пада за разлика от преди когато едва мърдаше. А що мизерия излезе от тоя радиатор и от системата не е истина. Сега ми е любопитно ако някой знае точния диапазон от градуси в който трябва да включва 1-ва степен и 2-ра степен. Защото сега 1-ва включва около 90 и 2-ра около 100. А дали са така не знам.

      Също един проблем малък има дето не знам дали е проблем де - на перката има 4 кабела 2 захранване на вентилатора и още 2 за датчика мисля, та идеята е тия 2-та за датчика са боцнати на корпуса на перката и то така че може лесно да се разменят местата им ако не си записал (както аз направих) и сега не съм сигурен дали съм ги боцнал където трябва. Та някой да каже има ли значение или не и ако има как да разбера дали съм ги объркал
      Alfa Romeo Stelvio 2.0T
      Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

      Comment

      Working...
      X